Monday, December 20, 2010

To: EKA , HUSNA and friends..

Bismillahirrahmanirrahim..
[entry nie nak merapu-merapik..kalau u got anything to settledown and much more more importand, please feel free to leave..]
this entry is specially for eka and husna..
I don't know if eka did open my blog but husna maybe yes maybe..lambat..
Tapi, i guess during this holiday.. macam selalucakap ngan husna and eka...
not directly lar,..trough writing..bila eka and husna post any entry..
tak kira lar..diorang cakap kat aku ke tak..tapi rasa macam diorang tengah citer ngan aku.
bila diorang happy, honestly, I'm happy too..tapi bila diorang post entry-entry yang menunjuk ke arah bengang..aku tumpang sekaki..
Sedih plak dah lama tak cakap ngan TEHA K.how are you?..
I knw she's happy..selalu nampak die bila bukak fb..wall die penuh...
Aten..I bet ur studying and busy with ur... hehehe
Dja...lama tak borak..nie pun sama rindu gak..kalau TEHA boleh jumpa kat kelas..awak nie nk jumpa kat dorm pun susah..tak pa .tak pa. I understand u got responsiblity..
k.ciao
MAY ALLAH BLESS

No comments: