Wednesday, December 29, 2010

MALAYSIA BOLEH!

Bismillahirrahmanirrahim..

Semalam tengok bola. Aku tak minat bola sangat tapi bila Salmah ada kat rumah, semua orang akan tengok bola, sebab dia akan memekak mengulas sorang-sorang pemain kebangsaan Malaysia ni.
Hah!Final Leg 1 hari tue dia bising sangat.. die jerit lagi kuat dari jiran-jiran kitorang.Malu aku.

Masa Final Leg 2 nie [malam tadi ]die tak ada kat rumah, dia dah ke sekolah..aku bet, mesti die pun tengok gak kat sekolah die sambil melalak-lalak.

Aku tengok pulak sebab sejak akhir-akhir ini, Piala AFF Suzuki nie menjadi topik hangat.And bial aku tengok bola aku sedar, mata aku tak berkalih-kalih dari tv tu.seronok jugak.
Yelar, sekarang nie Malaysia nie hebat tau! Hidup Harimau Malaya!


Khairul Fahmi Che Mat.

Golkeeper Malaysia!
yeah..aku bangga tengok die beraksi.
Dia sambut bola tue, GILER argh...Tabik Spring!!!
Dua kali jer terlepas..tu pun masa gol pertama die dapat tepis bola Bustomi tue..
lepas tu si Nasuha tu pulak rembat..kira die bagus arr.. kan.
Gol kedua Indonesia pulak si Muslim tertanduk kan mesti arr die tak sangka..
So, still .he's the best..
SAFEE SALI..
Penjaring terbanyak!
Die punya jaringan..BERGAYA!
Masa die rembat tu pergh..tenganga aku sekejap.
Yang kelakarnya, syok je tengok Markus tu hot..siap siram muka die dengan air.
Perlawanan Malaysia dan Indonesia dah menunjukkan sikap sebenar sesetengah penyorak Indonesia. Sedap-sedap aku tengok game semalam, ternampak perkataan MALINGSIA.
Panas jer...tapi ai, sabor jer den. Orang-orang macamtuorang yang bertindak mengikut nafsu semata-mata. DAN sebab tu aku BANGGA MENJADI ORANG MALAYSIA!
tenang~
heheh..aku tengah baca blog makwe Khairul fahmi nie..ok.
May Allah Bless.

No comments: